.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد

 

به گزارش شمال نیوز، حسین پورحسین در گفت و گو با ایرنا افزود: یک قاچاقچی چوب که درختان را در ارتفاعات بندپی غربی بابل قطع و با قاطر به پایین دست حمل می کرد از سوی ماموران جنگلبانی شناسایی و دستگیر شد.

 

وی اظهار داشت: در حین دستگیری این قاچاقچی چوب با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و دست و پای آنها را شکسته است که این ماموران به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

 

این مقام مسوول، با بیان اینکه این قاچاقچی چوب بلافاصله دستگیر و چوب های موجود نیز ضبط شده است، اضافه کرد: به طور متوسط در هر ماه حدود ۱۸ قاچاقچی چوب شناسایی و دستگیر می شوند.

 

بیشتر بخوانید

اعضای شبكه قاچاق چوب در جنگل های بندپی بابل دستگیر شدند

جنگلبان زخمی بابلی جراحی می‌شود

قاچاقچيان متعرض به جنگلبانان بابل دستگير شدند

هفت تن انواع چوب جنگلي در بابل كشف و ضبط شد

۱۰۷ هکتار از منابع طبیعی بابل و بابلسر آزادسازی شد

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت : ۱۰۷ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در ۲ شهرستان بابل و بابلسر آزادسازی شد.

 

پورحسین بیان داشت: در یک سال اخیر از مجموع ۱۰۷ هکتار از منابع طبیعی و اراضی ملی آزاد شده ۱۰۴ هکتار در شهرستان بابل و ۳ هکتار در شهرستان بابلسر آزادسازی شد.

 

وی گفت : بخش بندپی شرقی، بندپی غربی و بابلکنار سه بخش عمده در شهرستان بابل بودند که این اراضی ملی و منابع طبیعی آزادسازی شد.

 

این مقام مسوول افزود : در این اراضی آزاد شده ۲۸۰ باب منزل مسکونی و سرپناه برای دام‌ها جمع آوری شد.

 

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد

 

پورحسین تصریح کرد : بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها هرگونه تصرف جدید و ساخت و ساز و غرس درخت در این اراضی بر اساس قانون نیاز به پرونده سازی ندارد و جمع آوری می‌شود.

 

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار ادامه داد : بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم مبارزه و برخورد با تجاوزگران به عرصه‌های ملی و جنگل‌های هیرکانی که میراث کهن ما ایرانیان است با قدرت در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: برای قطع و قاچاق درختان هیرکانی ۳۹۴ فقره تنظیم پرونده شد که در این راستا ۲۲۱ دستگاه خودروی حامل چوب قاچاق توقیف و با اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار از شهروندان خواست که در مبارزه با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی زحمتکشان خود را کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن گویای منابع طبیعی ۱۵۰۴۱۳۹ تماس بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.